Ludzie

Jesteśmy dumni z naszego zespołu.
Nasz team profesjonalistów składa się z twórców
i innowatorów, którzy podchodzą do swojej pracy z różnych perspektyw, wykazując się nieskażonym entuzjazmem
i ciągłym dążeniem do doskonałości. Nasza zdolność do budowania i wywierania wpływu na otoczenie wyróżnia nas od innych. Jesteśmy MSL. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.

Zarząd

Grzegorz Kuźnik

Deputy Managing Director

Grzegorz Kuźnik to ekspert ds. mediów i komunikacji z ponad 15-letnim stażem w branży. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego ze specjalizacją z zakresu marketingu i zarządzania.

Przed dołączeniem do Publicis Grzegorz pracował w agencji Edelman, gdzie kreował strategię komunikacji dla marek technologicznych w Europie Środkowej i Wschodniej, takich jak Hewlett-Packard, Electronic Arts, Bose i Xbox360. Podczas tych zajęć wyspecjalizował się w tłumaczeniu języka technologicznego na konsumencki. Jego strategiczne spojrzenie i innowacyjne podejście odegrały kluczową rolę w przebudowie wizerunku wielu marek technologicznych i gamingowych oraz pomogły im osiągnąć sukces.

Obecnie jako dyrektor Działu Consumer i członek zarządu w agencji MSL Grzegorz współpracuje z czołowymi klientami z sektora rozrywki i szeroko pojętego lifestyle’u, takimi jak PlayStation, Puma, Amazon i SHEIN. Był również odpowiedzialny za wprowadzenie serwisów Netflix i SkyShowtime na rynek polski i inne rynki Europy Środkowo-Wschodniej z ramienia agencji.

Grzegorz oprócz specjalizacji w zarządzaniu komunikacją klientów na rynkach CEE jest także ekspertem ds. zarządzania kryzysowego – ze szczególnym naciskiem na branżę technologiczną i konsumencką.

Prace Grzegorza i jego zespołu były nominowane i nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych PR, takich jak SABRE Awards, Golden Drum czy Złote Spinacze.

Grzegorz interesuje się nowymi technologiami, grami, a wolnym czasie ściga się w amatorskich zawodach samochodowych.

Łukasz Kowalski

Deputy Managing Director

Ponad 15 lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej, Public Affairs oraz issue management, zdobytego w biznesie i sektorze publicznym. Pracę w MSLGROUP zaczął w 2014 roku. Wcześniej był m.in. doradcą w międzynarodowych agencjach PR i pełnił funkcję rzecznika Rady Miasta Warszawy. Od 2016 roku jest współszefem komitetu marketingu i komunikacji American Chamber of Commerce. Jest ekspertem komunikacyjnego wsparcia biznesu. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Jest doradcą międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii. Obszarem jego szczególnego zainteresowania jest wsparcie komunikacyjne zmian, które dokonują się na skutek postępu technologicznego i przemysłowego.

Nagrody:

Srebrny Spinacz 2016 Komunikacja Korporacyjna – Komunikacja przejęcia TVN przez SNI, Srebrny Spinacz 2016 Relacje Inwestorskie i komunikacja Finansowa– Komunikacja przejęcia TVN przez SNI, Srebrny Spinacz 2016 Media i Kultura – Komunikacja przejęcia TVN przez SNI, EMEA SABRE Chemicals & Industrials 2020 – ArcelorMittal Jutro Bez Smogu, Złoty Spinacz 2019 Przemysł i Infrastruktura – ArcelorMittal Jutro Bez Smogu, Brązowy Spinacz 2019 Sustainability i CSR – ArcelorMittal Jutro Bez Smogu

Wykładowca:

Uniwersytet Warszawski Wydział Dziennikarstwa i Bibliologii – Podyplomowe Studia Komunikacja Korporacyjna – zajęcia Komunikacja Korporacyjna, Public Affairs i Lobbying

2019/2020
2020/2021

Renata Toczyska – Seliga

Deputy Managing Director

Renata jest ekspertem ds. komunikacji z 20-letnim doświadczeniem zdobytym zarówno w agencji, jak i po stronie klienta.  W MSL odpowiada za doradztwo strategiczne w obszarze zdrowia oraz sektora turystki i transportu. Nadzoruje projekty kryzysowe z podległego jej obszaru. W agencji stworzyła i od wielu lat prowadzi dział odpowiadający za komunikację firm i organizacji z branży healthcare.  Tworzyła kampanie m.in. dla Infarmy, Novartis Oncology, Bristol-Myers Squibb, Roche, GSK, Novo Nordisk, Medicover, Polpharmy, Gedeon Richter czy PZPPF.

Zanim dołączyła do MSL, pracowała jako dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej oraz kierownik ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w PLL LOT. Pracowała również dla zespołu komunikacji korporacyjnej Star Alliance. Była członkiem Star Alliance Corporate Communications Advisory Group, gdzie za swoją pracę otrzymała nagrodę „best practice”.

W PLL LOT odpowiadała za kompleksowe działania w obszarze komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Była członkiem sztabu kryzysowego firmy oraz autorką Manuala Komunikacji Kryzysowej. W MSL jest członkiem sztabu kryzysowego linii Emirates. Odpowiada za komunikację na rynku polskim.

Nadzorowała wiele projektów  dla sektora farmaceutycznego, transportowego i logistycznego.

Jej pasją są podróże. Kocha Azję Południowo-Wschodnią i Indie, które odwiedziła już kilkadziesiąt razy.

Elżbieta Ochocka

Chief Financial Officer MSL

Elżbieta posiada wieloletnie doświadczenie  zawodowego w obszarze finansów, kontrolingu, księgowości i zarządzania. Z Grupą Publicis związana od 25 lat. W latach 2010-2015 nadzorowała finanse regionu CEE, była członkiem zarządu wielu spółek należących do Grupy Publicis. W ostatnich latach uczestniczyła w transformacji  przedsiębiorstw w Polsce.

Prywatnie uwielbia długie wyprawy rowerowe, gra w brydża lubi gotować, szyć i czytać.

CEO

Sebastian Stępak

Chief Executive Officer

Sebastian posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży. Od zawsze w agencji. Od 2013 roku zarządzał Publicis Consultants. Pod koniec 2015 roku powrócił do MSLGROUP i objął stanowisko dyrektora zarządzającego.   

Posiada jedno z ciekawszych spojrzeń na branżę PR. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na realizację wyników biznesowych. Był jurorem na wielu konkursach, m.in. Cannes Lions, SABRE, Young Creative.  

Prywatnie pasjonat Saabów, które samodzielnie remontuje.

Kontakt