Ludzie

Jesteśmy dumni z naszego zespołu.
Nasz team profesjonalistów składa się z twórców
i innowatorów, którzy podchodzą do swojej pracy z różnych perspektyw, wykazując się nieskażonym entuzjazmem
i ciągłym dążeniem do doskonałości. Nasza zdolność do budowania i wywierania wpływu na otoczenie wyróżnia nas od innych. Jesteśmy MSL. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.

Zarząd

Grzegorz Kuźnik

Dyrektor Działu Consumer Goods

Grzegorz posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży  medialno-komunikacyjnej. Jest obecnie odpowiedzialny za dział Consumer Goods, na który składają się Technology PR i Brand PR. Pracował dla największych marek technologiczno-konsumenckich. Umiejętnie łączy pasję z karierą zawodową – jego zamiłowanie do technologii i gier wideo pozwoliło mu zbudować największy dział technologiczno-rozrywkowym na polskim rynku PR.

Specjalizuje się także w zarządzaniu zespołami z regionu CEE, gdzie aktywnie rozwija swoje zainteresowania z zakresu Cultural Inteligence. Wcześniej, przez 5 lat związany był z siecią Edelman.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

Łukasz posiada ponad 10 lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej, Public Affairs, issue management, komunikacji kryzysowej, zdobytego w biznesie i sektorze publicznym. Pracę w MSL zaczął w 2014 roku. Wcześniej był m.in. doradcą w międzynarodowych agencjach PR i pełnił funkcję rzecznika prasowego Rady Miasta Warszawy.

Jest ekspertem w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Jest doradcą międzynarodowych koncernów dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.

Jest pasjonatem hard bopu, klasycznej mody męskiej i koszul Brooks Brothers.

Renata Toczyska – Seliga

Deputy Managing Director

Renata jest ekspertem ds. komunikacji z 20-letnim doświadczeniem zdobytym zarówno w agencji, jak i po stronie klienta.  W MSL odpowiada za doradztwo strategiczne w obszarze zdrowia oraz sektora turystki i transportu. Nadzoruje projekty kryzysowe z podległego jej obszaru. W agencji stworzyła i od wielu lat prowadzi dział odpowiadający za komunikację firm i organizacji z branży healthcare.  Tworzyła kampanie m.in. dla Infarmy, Novartis Oncology, Bristol-Myers Squibb, Roche, GSK, Novo Nordisk, Medicover, Polpharmy, Gedeon Richter czy PZPPF.

Zanim dołączyła do MSL, pracowała jako dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej oraz kierownik ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w PLL LOT. Pracowała również dla zespołu komunikacji korporacyjnej Star Alliance. Była członkiem Star Alliance Corporate Communications Advisory Group, gdzie za swoją pracę otrzymała nagrodę „best practice”.

W PLL LOT odpowiadała za kompleksowe działania w obszarze komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Była członkiem sztabu kryzysowego firmy oraz autorką Manuala Komunikacji Kryzysowej. W MSL jest członkiem sztabu kryzysowego linii Emirates. Odpowiada za komunikację na rynku polskim.

Nadzorowała wiele projektów  dla sektora farmaceutycznego, transportowego i logistycznego.

Jej pasją są podróże. Kocha Azję Południowo-Wschodnią i Indie, które odwiedziła już kilkadziesiąt razy.

Elżbieta Ochocka

Chief Financial Officer MSL

Elżbieta posiada wieloletnie doświadczenie  zawodowego w obszarze finansów, kontrolingu, księgowości i zarządzania. Z Grupą Publicis związana od 25 lat. W latach 2010-2015 nadzorowała finanse regionu CEE, była członkiem zarządu wielu spółek należących do Grupy Publicis. W ostatnich latach uczestniczyła w transformacji  przedsiębiorstw w Polsce.

Prywatnie uwielbia długie wyprawy rowerowe, gra w brydża lubi gotować, szyć i czytać.

CEO

Sebastian Stępak

Chief Executive Officer

Sebastian posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży. Od zawsze w agencji. Od 2013 roku zarządzał Publicis Consultants. Pod koniec 2015 roku powrócił do MSLGROUP i objął stanowisko dyrektora zarządzającego.   

Posiada jedno z ciekawszych spojrzeń na branżę PR. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na realizację wyników biznesowych. Był jurorem na wielu konkursach, m.in. Cannes Lions, SABRE, Young Creative.  

Prywatnie pasjonat Saabów, które samodzielnie remontuje.

Kontakt